Over 4 weken naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jonijoline - WaarBenJij.nu Over 4 weken naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jonijoline - WaarBenJij.nu

Over 4 weken naar huis

Door: Joni

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2008 | Suriname, Paramaribo

Ik kreeg via mijn moeder te horen dat sommige mensen zich afvragen of ik het wel naar mijn zin heb in Suriname. Dat heb ik wel hoor. Ik heb hele leuke dingen gedaan en leuke bezoekjes gehad uit Nederland. En ik heb zin om naar huis te gaan, maar zal sommige dingen ook wel missen hier en zal het wel raar vinden om straks weg te gaan. Maar sorry mam, ik kan toch niet anders zeggen dat ik er zin in heb. Maar in de tussentijd vermaak ik me nog wel hier. Moet nu gaan want internet cafe gaat zo dicht, maar moest even mama dr aanhang gerust stellen. Dus bij deze:P
xx

  • 08 Juni 2008 - 01:58

    Fieke:

    Hahah logisch toch, dat je het fijn vindt om naar huis te gaan? En gelukkig maar!! Als je besloten had om daar te blijven zou ik echt boos op je zijn! Maar gelukkig komje bijna terug :) Heeeeeel veel plezier nog daar, geniet er nog even van want het einde is in zicht en ook al is dat fijn aan de ene kant, ik weet zeker dat je Suriname gaat missen (of in ieder geval sommige dingen), dus geniet daar nog even EXTRA van!! Love you!

    Dikke kuss

  • 08 Juni 2008 - 10:57

    Aukje:

    Oh Joni....

    top 3 irritaties in Nederland

    1. Het weer
    2. Het tempo en de stress van mensen
    3. De werkdruk (ehm, drie uur later op je stage omdat de zon zo lekker schijnt??) :p

    Gillend naar huis! ;)
    Kom maar snel terug, want ik mis je.
    Ongelooflijk dat we een jaar geleden naar Spanje gingen, dat lijkt al veel langer geleden!

    Ik bel je nog wel een keertje voor je gaat :)

    xxx

  • 08 Juni 2008 - 12:06

    Leen:

    Nou jij boft maar... ik dacht op een gegeven moment ook dat ik zin had om naar huis te gaan maar loop al een week lang verdwaasd rond hier en kan alleen maar denken aan teruggaan, teruggaan, teruggaan! Heeft uiteraard niet alleen met de stad te maken die ik achtergelaten heb maar vooral ook met de mensen die ik achtergelaten heb.. Niets ten nadele van mijn huidige vriendenkring maar ik mis mijn nieuwe vrienden ontzettend op het moment. Gaat wel weer over... misschien... of misschien ga ik gewoon terug :D Maar ik wacht wel even tot jij terug bent hoor :p voordat ik weer ga... Nog veel plezier in je laatste weken, geniet er ontzettend van en tot snel lieffie!!! XXX

  • 08 Juni 2008 - 19:54

    Linn.:

    Hee lieve Joni. Gelukkig maar dat je wel een beetje zin hebt om naar huis te gaan. want je moet toch.. hihi. Ik ben ook blij om te lezen dat je het nog naar je zin hebt. En ook dat je blij bent met je pakketje!
    xxx

  • 08 Juni 2008 - 20:38

    Kirsten:

    Die 4 weken kunnen niet snel genoeg gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2008

Hallo allemaal

09 Juli 2008

Morgen

19 Juni 2008

Snel snel snel

07 Juni 2008

Over 4 weken naar huis

16 Mei 2008

De grootste irritaties

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 12431

Voorgaande reizen:

09 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: